Verzenden & retourneren

DOWNLOAD HIER HET RETOURFORMULIER 

 

Hoe kan ik Retourneren

14 dagen bedenktijd

Klanttevredenheid staat bij Hoesjescases.nl voorop. Als u niet tevreden bent met uw bestelling, doen we ons uiterste best om alsnog een tevreden klant van u te maken door met een passende oplossing te komen.

U kunt uw bestelde producten binnen 14 dagen naar ons terugzenden. U kunt hierbij kiezen voor een vervangend product, een kortingscode of voor teruggave van het aankoopbedrag. Wilt u een product terugsturen? Volg dan het stappenplan wat voor u van toepassing is.

Stappenplan retourneren en ruilen 

In het geval dat u geen Hoesjescases.nl account heeft, kunt u retourneren via ons herroepingsformulier. Let op: dit is alleen mogelijk als uw retourzending aan de ‘’voorwaarden retourneren’’ voldoet. 

1. Download het retourformulier die bovenaan en onderaan de pagina bevindt. 
2. Print het formulier uit en vul deze volledig in zodat wij uw retouraanvraag zo spoedig mogelijk kunnen verwerken.  
3. Plaats het ingevulde formulier samen met het/de artikel(en) die u retourneert in dezelfde verzenddoos als waarin de bestelling geleverd is.  
4. De retourzending kan naar onderstaand adres verstuurd worden:

Hoesjescases.nl
Magazijn Amstelveen
Kuiperij 20
1185 XS Amstelveen
Nederland


5. U kunt de zending naar ons terugsturen door deze in de brievenbus langs de weg te doen (In België via het postkantoor). In het geval dat de artikelen te groot zijn voor brievenbuspost dient u de zending via pakketpost te retourneren.

Voorwaarden retourneren

De koper draagt het risico van de retourzending in het geval deze zoek raakt. De volgende voorwaarden zijn van toepassing:

-       U retourneert de producten binnen de zichttermijn van 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van uw artikel.
-       Het artikel bevindt zich voor zover redelijkerwijs mogelijk in originele staat en fabrieksverpakking (hierbij is het niet noodzakelijk dat het product nog in het folie zit).

Uitzonderingen

Niet alle producten kunnen worden geretourneerd. De volgende producten vallen niet onder de bedenktijd:

-       Artikelen die slechts eenmaal kunnen worden gebruikt zoals screenprotectors (mits de verpakking ongeopend is).
-       Artikelen die, buiten onze schuld, beschadigd of incompleet zijn.
-       Artikelen waarvan de verpakking niet aanwezig of (ernstig) beschadigd is (het verwijderen van het folie is hierbij niet erg).
-       Artikelen die niet opnieuw kunnen worden gebruikt om hygiënische redenen zoals headsets en - oordopjes (mits de verpakking ongeopend is).

Nog vragen en/of klachten?

U kunt uw vraag en/of klacht mailen naar info@hoesjescases.nl. Vermeld bij een klacht uw naam, adres en ordernummer zodat wij de klacht zo snel en mogelijk kunnen verwerken. Binnen één week zullen wij u inhoudelijk op uw klacht reageren.


Telefoon: +31 (0)853031546 (lokaal tarief)
E-mail: info@hoesjescases.nl