( 0 items )
Winkelwagen is leeg
Klantenservice

 

HoesjesCases.nl is een Nederlandse webwinkel die biedt u verschillende telefoonhoesjes en bijhorende accessoires. HoesjesCases.nl staat voor een groot aanbod, met meer dan 10.000 producten op voorraad, kwalitatieve producten en een klantenservice die 6 werkdagen per week voor haar klanten klaarstaat. Verzending verloopt razendsnel: voor 17.00 besteld en betaald, betekent dat wij de bestelling nog dezelfde dag verzenden. HoesjesCases.nl rekent geen verzendkosten in Nederland en België.

Contact
Wij staan 5 dagen per week op werkdagen voor u klaar om u van dienst te zijn. U kunt ons bereiken via onderstaande contactgegevens per telefoon en per e-mail.
Telefoon: +31 (0)853031546 (lokaal tarief)
E-mail: info@hoesjescases.nl

  • Op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar van 10.00 tot 17.00 uur.
  • Uw vragen per e-mail doen wij ons uiterste best om u zo snel mogelijk te beantwoorden. Wij streven binnen 2 werkdagen uw vraag te beantwoorden.


Adres en bedrijfsgegevens
Postadres
E-com Sale B.V.
Magazijn Amstelveen
Kuiperij 20
1185 XS Amstelveen / Nederland

Vestigingsadres
E-com Sale B.V.
HoesjesCases.nl
Gasthuisplein  29
8011 SB Zwolle / Nederland

KVK nr: 64024202
BTW nr: NL855491668BO1

HoesjesCases.nl is een onderdeel van E-com Sale B.V.

Bankrekening
Bank: ING Bank
Rekening nummer: NL95INGB0006945838
T.n.v.    E-com Sale B.V
BIC:     INGBNL2A

Neem contact op
Heeft u een vraag of opmerking? Vul dan aan de linkerkant het formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Garantie

Garantie

Hoesjescases.nl staat garant voor de deugdzaamheid van de artikelen die u bij ons bestelt. U krijgt daarom standaard minimaal een garantie van drie maanden op al onze artikelen.

 

 

Copyright

Copyright © 2008 E-com Sale B.V., Zwolle. Alle rechten voorbehouden. 

Niets van deze website (www.hoesjescases.nl) mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand of openbaar gemaakt worden in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch of door fotokopieën, opname, of op enige andere manier, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van E-com Sale B.V..

Gehele of gedeeltelijke overname, plaatsing op andere sites, verveelvoudiging op welke andere wijze dan ook en/of commercieel gebruik van deze informatie (foto's, tekst etc.) is niet toegestaan, tenzij hiervoor uitdrukkelijk schriftelijke toestemming is verleend door E-com Sale B.V..

 

 
1 BETALING
1.1 Kan ik mijn bestelling met iDeal betalen?

U kunt uw bestelling met iDEAL betalen. Een betaling met iDEAL verwerkt u via internet bankieren in de vertrouwde omgeving van uw eigen bank. De betaling wordt direct verwerkt.

Betalen met iDEAL is bij ons GRATIS

1.2 Kan ik mijn bestelling via PayPal betalen?

U kunt geheel zonder extra kosten met uw PayPal account betalen, deze word direct automatisch verwerkt door ons systeem.

1.3 Kan ik mijn bestelling(en) ook op rekening bestellen?

Helaas is het bij ons niet mogelijk om op rekening te betalen. 

1.4 Betaling is niet gelukt en nu?

Wanneer uw iDEAL betaling niet met succes word afgerond kunt u terug naar ons site, het systeem zal u herkennen en u kunt opnieuw uw bestelling proberen te betalen. 

Lukt het u helemaal niet, dan kunnen we u een iDEAL betaallink sturen. Neem hiervoor contact op ons met ons Klantenservice (info@hoesjescases.nl)

2 VERZENDING
2.1 Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Op werkdagen voor 17.00 uur besteld en betaald, zelfde dag verzonden!

2.2 Mijn bestelling heeft status verzonden maar is nog niet bezorgt.

Hoesjescases.nl heeft als streven uw bestelling binnen gestelde servicekaders te bezorgen, maar wij zijn sterk afhankelijk van Postnl. Met regelmatige controles en aanpassingen van het sorteerproces proberen zij vertragingen tot een minimum te beperken. 

Gemiddeld wordt 95% van de door PostNL verwerkte post binnen de gestelde servicekaders bezorgd.
Wij vragen nog even uw geduld als het wat langer duurt dan wat u normaal gewend bent.

2.3 Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Nee , u kunt alleen via onze webshop bestellen.

2.4 Wat zijn de verzendkosten?

Ongeacht wat u besteld rekenen wij GEEN verzendkosten binnen Nederland!

2.5 Past mijn pakje door de brievenbus?

De meeste bestellingen worden zo ingepakt dat ze door de brievenbus passen. De standaard brievenbus heeft een maximale hoogte van 32 mm. Wij pakken de meeste pakjes zo in dat ze niet dikker zijn dan circa 3 cm waardoor ze door de meeste brievenbussen kunnen worden gedeponeerd. Het voordeel daarvan is dat u niet thuis hoeft te blijven om te wachten op de bezorging van het pakje. Bovendien heb je het pakje dan snel in huis.

2.6 Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Echter geeft Postnl aan dat 98% van de posten binnen 24 uur bezorgd wordt. Als u binnen 2 werkdagen uw hoesje nog niet ontvangen heeft, laat het ons a.u.b. weten.

Levertijd:

Besteld vóór 17:00uur Levering Nederland
Maandag >>>>>> Dinsdag/Woensdag
Dinsdag >>>>>> Woensdag/Donderdag
Woensdag >>>>>> Donderdag/ Vrijdag
Donderdag >>>>>> Vrijdag/ Zondag
Vrijdag >>>>>> Zaterdag/ Dinsdag
Zaterdag >>>>>> Dinsdag
Zondag >>>>>> Dinsdag

 

3 VOORRAAD
3.1 Heeft u alle artikelen op voorraad?

Alle artikelen op ons site zijn op voorraad. Mocht het uitverkocht zijn, wordt dit automatisch door ons systeem weergegeven. U ziet dus alleen een vermelding staan als het artikel uitverkocht is. Zolang u geen vermelding ziet staan, zijn de goederen op voorraad en worden mits besteld&betaald ,dezelfde dag verzonden. 

-niet voorradige artikelen kunt u bij ons niet bestellen, zodra uw gewenste artikel(en) in voorraad zijn, dan kunt u het weer bestellen.

3.2 Grotere aantallen bestellen?

Ook voor grotere aantallen hoesjes bent u bij HoesjesCases.nl aan het juiste adres. Denkt u hierbij aan het tot %40 procent kortingen.
Indien u een grote bestelling wilt plaatsen of een speciaal verzoek heeft raden wij u aan om contact met ons op te nemen.

4 RETOURNEREN
4.1 Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?

Ja, dat kan. U kunt het product binnen twee weken retour sturen via het retourformulier.

Via onze | RETOUR | pagina kunt u de retour formuleer downloaden op pdf formaat.


Bedrijven zijn niet verplicht om de kosten die jij maakt voor het terugsturen voor hun rekening te nemen.

Hoe werkt terugsturen bij HoesjesCases.nl?

Een verkeerde bestelling of een verkeerd geleverd bestelling kunt u terug sturen met vermelding van het volgende adres:

Hoesjescases.nl
Magazijn Amstelveen
Kuiperij 20
1185 XS Amstelveen


Zorg ervoor dat uw eigen adres niet meer zichtbaar is op de verzenddoos en dat u de retourzending voldoende frankeert.

Bij pakketzending zijn wij genoodzaakt de kosten aan u door te berekenen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het zoekraken van een retour gezonden pakket.

5 HERROEPINGSRECHT
5.1 Herroepingsrecht?

Vanaf 13 juni 2014 moeten alle webwinkels voldoen aan de nieuwe wetgeving. De belangrijkste veranderingen zijn er op het gebied van uw informatievoorziening en het herroepingsrecht. Graag sommen we deze onderstaand op.
• Consumenten krijgen 14 kalenderdagen de tijd om aan te geven te willen retourneren (was eerst 7 werkdagen).
• Na het aangeven te willen retourneren krijgt de consument nogmaals 14 kalenderdagen om het product daadwerkelijk retour te sturen.
• De webwinkelier moet het totale orderbedrag (dus inclusief kosten voor heenzending) terugbetalen aan de consument binnen 14 kalenderdagen nadat de consument heeft aangegeven te willen retourneren. Alleen de kosten voor het retour zelf zijn voor rekening van de consument.
• Voor het retourneren moet de webwinkelier een duidelijk retourformulier beschikbaar stellen. In de wet is daarvoor een modelformulier opgenomen. Deze is ook beschikbaar via https://www.webwinkelkeur.nl/webwinkel/voorbeeld-modelformulier-herroepingsrecht/ .
• Het moet voor consumenten duidelijk zijn dat men een betaalverplichting aangaat. Een bestelknop met de tekst “Bestellen met betaalverplichting” is dus juridisch de beste oplossing.
• Hygiënische producten mogen nu verzegeld worden. Geef daarbij duidelijk aan dat wanneer de verzegeling verbroken is deze niet meer terug mogen. Vroeger gold een dergelijke uitzondering wettelijk niet voor hygiënische producten.
• Er moet informatie gegeven worden over klantenservice, levertijd, garantie en klachtenprocedure. Dit zijn de zogenaamde informatieplichten.

Neem contact op
* Verplichte velden